reflections

Die letschte nüün Wuche...

Erscht grad letscht Wucheend hemmer Vorbereitigsseminar kha vo INTO.. Es isch soo toll xii!!

Ha mega tolli Lüt kenneglehrt, eini isch sogar ufem gliiche Flug wie ich, und denn chönne mer in NY denn zemme ins Zimmer, Juhuu!!

Jo halt s ganz Wucheend het me nomol scho glernti Sache verdieft, aber au neui khört und ich glaub die meischte würde grad am liebschte de Koffer packe und ab in Flieger... Au iich!!

Aber denn kunnt mer halt drotzdem wider in Sinn, was ich alles no vor ha, bis i gang.. Ich mein ich muess jetzt mini letschte Schueldeg in dr 4Ea no gniesse, wirds vermisse und denn muessi no go schnuppere und hoff natürlich das ich no e Lehrstell bekumm, das wer notürlich super.. Und scho glyyglyy sind Summerferie und d Nuria wider ständig weg, wiederse kenned, immer unterwegs.. XD

Hoff ha denn no gnue Ziit zum packee.. Aber das kunnt scho guet..

Freu mi notürlich abartig, aber gniess jetzt die Wuche, dr 11. Auguscht, dr Abschied am Fluughafe isch mer scho nid ganz ghür, und ich glaub ich will denn wenns sowiit isch, am liebschte de Moment füüre spuele und direkt in NY akoo, aber das got nidd..

Ich wünsch euch e super Ziit bis denn und hoff dass ich euch no gseh vorher!!

Take care.. <3

8.6.09 21:08

Werbung


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen


Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung